Bez kategorii

Narzędzie niezbędne w prowadzeniu działalności E-commerce

Co drugi Polak robi zakupy w sieci

Branża E-commerce staje się coraz popularniejsza, ma to duży związek ze zmianą modelu robienia zakupów i z większą świadomością konsumenta. Coraz więcej sieci handlowych otwiera platformy internetowe do zakupów on-line. To dobry krok, jeśli weźmiemy pod uwagę badania rynku, które wyliczyły, że co drugi Polak przynajmniej raz w roku kupuje towar lub usługę za pośrednictwem sieci.

Rozsądny biznes – rób to z głową

Tendencja wzrostowa zainteresowania zakupami w sieci sprawia, że nowe sklepy internetowe rosną jak grzyby po deszczu. Ma to zarówno swoje plusy, jak i minusy. Konkurencja jest ogromna, trudno dotrzeć do potencjalnego klienta i zatrzymać go u siebie na dłużej. Wraz z rozwojem handlu online rozkwitają usługi dla branży E-commerce. Bez korzystania z niektórych rozwiązań nie sposób zaistnieć w sieci i zarabiać na sprzedawanych towarach. Jednym z ważniejszych narzędzi jest robot monitorujący ceny. Jakie możliwości daje monitorowanie ofert konkurencji? O tym poniżej.

Narzędzia do monitorowania cen u konkurencji

Robot, który zbiera dane z konkurencyjnych stron śledzi głównie ceny produktów, które posiadamy w swojej ofercie. Sprawdza ponadto ich dostępność. W ten sposób możemy obniżać ceny artykułów w sklepie internetowym i wygrywać w rankingach porównywarek. Są jeszcze inne możliwości jakie daje monitorowanie ofert konkurencji. Warto zwrócić uwagę, że w przypadku niedostępności towaru u konkurencji – możemy podnieść cenę towaru i w rezultacie zarabiać więcej.

dealavo

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *